Haluatko tutustua Lumoon veloituksetta?

Otamme Sinuun yhteyttä pian!

28.11.2018 - Lumo Lahti
Vuoden 2018 VIP -voittajan kuulumiset

27.11.2018 - Lumo Lahti
Joululahjakortit ovat täällä

11.08.2018 - Lumo Lahti
Maanmainio Lumon juoksukoulu alkaa!

15.06.2018 - Lumo Lahti
My Wellness Cloud - uusi palvelu kuntoilun seurantaan

12.10.2017 - Lumo Lahti
Solarium Lahden Lumolla

20.02.2017 - Lumo Nastola
Ryhmäliikuntavastaavan terveiset

06.10.2016 - Lumo Nastola
Kohti uutta -blogi

28.06.2016 - Lumo Lahti
VUOKRAA KUNTOSALIKORTTI!

26.06.2016 - Lumo Lahti
Solarium ja Liikuntakeskus LUMO

17.06.2016 - Lumo Lahti
Loppuvuoden pyhäpäivät ja muut erikoisaikataulut!

20.05.2016 - Lumo Lahti
LUMO ja Rela-hierojat yhteistyössä!

13.05.2016 - Lumo Lahti
Mitä kuuluu VIP-paketin voittaja Marleena Laine?

06.05.2016 - Lumo Lahti
SENIOREIDEN ULKOILUPÄIVÄ

05.03.2016 - Lumo Lahti
UUSI TUNTIVARAUSJÄRJESTELMÄ

05.03.2016 - Lumo Lahti
Avainten koodaus

23.11.2015 - Lumo Lahti
CrossTraining KIDS

16.11.2015 - Lumo Lahti
Kuukauden treenaaja!

22.05.2013 - Lumo Lahti
Nopeasti ja helposti kuntoon, Voi Hyvin- tunneilla!

30.11.-1 - Lumo Lahti
EURON JUMPPAVIIKOT 20.11.-1.12.17.

30.11.-1
EURON JUMPPAVIIKOT 20.11.-1.12.17. ☺️

Vuoden 2018 VIP -voittajan kuulumiset

28.11.2018 - Lumo Lahti

Vuoden 2018 VIP -voittajan kuulumiset

1. Vip-paketin voittaja Sanni Kumpulainen 6kk sitten alkoivat treenit Nastolan Lumolla.
Miten on treenit tähän mennessä menneet?

“Kiitos kysymästä treenit ovat menneet tähän asti todella hyvin. Alkuun olin hieman
epävarma siitä, että kuinka saan yhdistettyä aktiivisen perhe-elämän kuntosaliharjoittelun
kanssa.
Olen kuitenkin positiivisesti yllättynyt siitä kuinka usein viikossa olen päässyt käymään
salilla. Pientä järjestelyä tämä tottakai vaatii, mutta kun koko perhe on mukana siinä
auttamassa, niin äitikin saa aikaa omiin harrastuksiin.”

2. Mitkä oli tavoitteesi kun aloitit kuntosaliharjoittelun?

“Tavotteenani oli käydä 1-2 krt viikossa salilla ja ihan kunnon kohottaminen
oli tavoitteena.”

3. Mitä kaikkia palveluita olet meillä hyödyntänyt ja kuinka usein?

“Olen käynyt kuntosalilla sen 1-2 krt viikossa ja ryhmäliikunnassa 2-3 krt viikossa.
Yhteensä käyn keskimäärin sen 2-4 krt viikossa vaihdellen kuntosalin ja ryhmä-
liikunnan välillä.
Lumo-trainer Tuukan kanssa minulle tehtiin alussa henkilökohtainen kuntosali-
ohjelma. Ja nyt ohjelmaa päivitetään uudestaan Tuukan kanssa, jotta voidaan jatkaa
treeniä uudella sykkeellä.”

4. Mitä olet tykännyt käyttämistäsi palveluista?

“Ryhmäliikunta ollut todella hyvää, on hyvät ohjaajat.
Olin myös yllättynyt siitä kuinka lyhyessä ajassa saa tehtyä tehokkaan salitreenin, kun
on hyvä kuntosaliohjelma sekä opastus sille ohjelmalle.
Lumo-trainer palvelut ovat todella hyviä, varsinkin kun aloittaa harjoittelun.
Pelkkä ohjelma ei riitä yksinään vaan ohjaus on tärkeintä. Ilman ohjausta ei mene treeni
sinne minne haluaisi. Liikkeet voi tottakai tehdä vain lukemalla ohjeet laitteen kyljestä.
mutta meneekö liike lopulta oikein ja saako siitä lopulta juuri sen irti mitä haluaisi, niin sitä
ei välttämättä voi yksin tietää.”

5. Mikä on ollut haastavin asia salilla?

“Ajankäyttö ja se, että kaikki laitteet ei ole vielä hallussa.”

6. Mikä on ollut helpoin asia salilla?

“Ohjatut jumpat ovat helppoja ja niille on aina mukava tulla.
Kuntosalin puolella on mukava ilmapiiri ja sinne on helppo tulla treenaamaan.
Paljon tuttuja tulee vastaan. Lumo-Trainerin kanssa treenaaminen on ollut motivoivaa ja
kannustavaa. Tämä helpottaa treenaamista ja on omalta osaltaan laskenut kynnystä
omatoimiseen kuntosaliharjoitteluun.”

7. Minkälaisia odotuksia/tavoitteita oli salille tulemisesta? Ja ovatko ne muuttuneet
käyntisi aikana?

“Alkuun oli pieniä ennakkoluuloja kuntosalilla treenaamisesta, kun en sitä ollut
aikaisemmin tehnyt. Tavoitteena oli saada parempaa fyysistä kuntoa, sekä saada
omaa aikaa. Sillä tavalla, että pystyy keskittymään omaan tekemiseen ja voi unohtaa
arjen kiireet. Ennakkoluulot ovat myös hävinneet ja huomannut, että kuntosaliliikunta
on tavalliselle ihmiselle todella hyvää liikuntaa.
Voima ja kestävyys ovat kehittyneet ja sen huomaa hyvin siinä, että jaksaa
ryhmäliikunnassa paljon paremmin.”

8. Mitä olet oppinut tässä viimeisen 6kk aikana?

“Maastavedon sekä rohkeuden tulla salille. Tietoisuus omista rajoista kasvanut ohjaajan
avustuksella. Omatoimisesti treenatessa saattaa aina välillä päästää itsensä liian
helpolla. Ohjaajan kanssa ei ole sitä ongelmaa. Personal-trainerin suurin rooli
varmaan onkin motivoimisessa ja niiden rajojen löytämisessä.”

9. Mitkä ovat tavoitteesi seuraavalle 6kk?

“Leuanveto olisi kiva :) Haluan myös pitää sen mikä on jo saavutettu ja ohjaajan kanssa
on tarkoitus katsoa uusia eväitä harjoitteluun.”