Haluatko tutustua Lumoon veloituksetta?

Otamme Sinuun yhteyttä pian!

22.08.2019 - Lumo Lahti
Lumo Trainer Method

23.07.2019 - Lumo Lahti
Vahva startti hyvään oloon

02.07.2019 - Lumo Lahti
Lumo Voimala

06.06.2019 - Lumo Lahti
Kipan onnistumistarina

07.05.2019 - Lumo Lahti
Tutustumiskuukausi 15€

06.05.2019 - Lumo Lahti
My Wellness Cloud - palvelu kuntoilun seurantaan

06.05.2019 - Lumo Lahti
Heidin huikea onnistumistarina

01.05.2019 - Lumo Lahti
Konsultaatioaika

26.02.2019 - Lumo Lahti
Avoimet ovet

25.01.2019 - Lumo Lahti
Uusi trainerimme Karoliina

28.11.2018 - Lumo Lahti
Vuoden 2018 VIP -voittajan kuulumiset

11.08.2018 - Lumo Lahti
Maanmainio Lumon juoksukoulu alkaa!

12.10.2017 - Lumo Lahti
Solarium Lahden Lumolla

20.02.2017 - Lumo Nastola
Ryhmäliikuntavastaavan terveiset

06.10.2016 - Lumo Nastola
Kohti uutta -blogi

28.06.2016 - Lumo Lahti
VUOKRAA KUNTOSALIKORTTI!

26.06.2016 - Lumo Lahti
Solarium ja Liikuntakeskus LUMO

17.06.2016 - Lumo Lahti
Loppuvuoden pyhäpäivät ja muut erikoisaikataulut!

20.05.2016 - Lumo Lahti
LUMO ja Rela-hierojat yhteistyössä!

13.05.2016 - Lumo Lahti
Mitä kuuluu VIP-paketin voittaja Marleena Laine?

06.05.2016 - Lumo Lahti
SENIOREIDEN ULKOILUPÄIVÄ

05.03.2016 - Lumo Lahti
UUSI TUNTIVARAUSJÄRJESTELMÄ

05.03.2016 - Lumo Lahti
Avainten koodaus

23.11.2015 - Lumo Lahti
CrossTraining KIDS

16.11.2015 - Lumo Lahti
Kuukauden treenaaja!

22.05.2013 - Lumo Lahti
Nopeasti ja helposti kuntoon, Voi Hyvin- tunneilla!

30.11.-1
EURON JUMPPAVIIKOT 20.11.-1.12.17. ☺️

30.11.-1 - Lumo Lahti
EURON JUMPPAVIIKOT 20.11.-1.12.17.

Heidin huikea onnistumistarina

06.05.2019 - Lumo Lahti

Heidin huikea onnistumistarina

Tässä mitä mahtavin onnistumistarina Heidiltä tsemppaamaan ja inspiroimaan myös muita:

-25kg vuodessa (6.5.18-6.5.19)
-kotiäiti (1v1kk vauva/esikoinen)

Esikoislapseni ristiäiskuvien innoittamana päätin elämäni ensimmäisenä välivuonna kerrankin opetella syömään oikein. Ei stressiä opiskeluista tai työn teosta, "vain kotiäitiyttä". 💪♥️ Olen siis 29-vuotias ja ollut koko ikäni ylipainoinen, mutta se ei ole koskaan suuremmin haitannut minua. Minulla ei ole myöskään koskaan ollut "aikaa" itselleni ja omalle hyvinvoinnille vaan aina jokin muu on mennyt edelle, esim.opiskelu, työt.

Päätin, että en halua olla vielä kymmenen vuoden päästä pohtimassa "raskauskiloja" vaikka mulla on ollutkin aina elämän kiloja. Nekin seurausta, etten ole koskaan oppinut syömään oikein, liikunta ollut aina kivaa ja stressiä käsitellään herkuilla. Lopputulos siis valmis. 😃

Suurin tavoite tietenkin on, että oman lapsen ei tarvitse vaivata päätään näillä asioilla koskaan vaan terveellinen peruskotiruoka ja liikkuminen on hänelle "perussettii". Tärkeintä on, että näin ikäkriisin lähestyessä oma toimintakyky säilyy.

Ja siis sama tyyppi tääl hei edelleen! Tykkään suklaasta ja käyn viihteelläkin, et ei elämä ole täys kiellossa. Eikä tule. 😊

Mulle tärkeintä on ilo elämään! Ja nyt voin rehellisesti todeta, että on parempi olo. 😊
Lähipiirille suuri kiitos ♥️ Ja Lumo sali on tällä hetkellä mulle kuin toinen koti, siellä on ihana treenata ja jutella ihmisten kanssa, vaikka toki kesken treenin saatan olla vähäsanainen. Aina saa tulla juttelemaan ja neuvomaan mua! Kaikki tieto otetaan vastaan 😃

Ootte rautaa! ♥️

Tässä vielä miten pääsin ojan pohjalta ylös:

Tänään sattuu olemaan vielä 'Älä laihduta päivä' mikä voisi olla kantava teema tässä hommassa.
Älä laihduta, tee haasteita.

Mun haasteet:
1) Opettele irti sokerista. Syö muuten vaikka joka päivä mäkkärissä ja makaa sohvalla tekemättä mitään. Kunhan pääset irti sokerista. Kuvittelin, että olen 'narkkari' joka joutui katkolle.

2) Kun sokerihommat selvä, voi siirtyä seuraavaan haasteeseen. Tein kotiruokaa. Vaikka jääkaappi tyhjä ja hirvee nälkä, tee vaikka äkkiä munakas. Tein lemppariruokia, perunamuusia yms.

Haasteiden välillä siis paino tippui itsekseen. Aina vähän kiristin jos oli "liian kivaa ja helppoa".

3) Aloin katsomaan annoskokoja.
Sitten aloin katsomaan monelta syön, ateriarytmi. Sekään ei ole helppoa, siis pysyä siinä. Aamupalat sun muut!

Sitten aloin katsomaan hiilarin perään. Helpoin oli jättää ekana leipä pois. Nyt leipä on mulle yhtä pyhä herkku kuin suklaa. 😍 Mut siis sanoisin syöväni tai yrittäväni syödä ruokasuosituksien mukaan 😃 Ja nykyään herkkupäiviä on silloin tällöin, mutta olen ajatellut että nekin voisi lopettaa. Mieluummin pilkkoo hedelmiä ja syö niitä. Ettei vaan tipu takaisin vanhoihin tapoihin.

Toki pitää olla iloinen tästä saavutuksesta, mutta olen iloinen jos vielä viiden vuoden päästä olen tässä samassa tilanteessa. Se, että pyörittää arkea, käy töissä, lapsi, harrastukset...siinä vasta paletti onkin maalattavaksi. Nyt oli mukava harjoitusvuosi, ehkäpä ajokortti elämään ja kohta pääsee ajamaan ja katsomaan osaako sitä mitään.

Hyvää kesän odotusta kaikille!
Heidi

Tässä loppuun vielä Heidin 10 ohjenuoraa:

1. Jos jokin asia on sinulle ongelma, ratkaise se. Selvitä miten. Älä valita, ainakaan liikaa. Silloin keskityt vain ongelmaan, etkä sen ratkaisuus.
2. Jos olet täysi-ikäinen, olet vastuussa mitä suuhun laitat ja miten liikut. Kukaan muu ei tule sua syöttämään tai hakemaan sohvalta. Sinä teet työn!
3. Opettele porrasaskel kerrallaan. Et voi siirtyä seuraavalle tasolle kunnes osaat edellisen asian. Esim. Aamupala, ruokarytmissä pysyminen, valinnat haastavassa ympäristössä, sosiaalinen paine, sopiva joustavuus jen.
4. Etsi motivaatio. Hyvä porukka jossa treenaat yhdessä. Tai löydä salin lapsiparkki, jonne et kehtaa perua menemistä. Instagram seurattavat. Etsi mihin voit samaistua. Et ole yksin vaikka niin luulet.
5. Näe epäonnistumiset inhimillisyytenä. Jokainen kaatuminen vahvistaa sitä enemmän, mitä useammin sieltä nouset seisomaan. Peilin vastus olet sinä. Haasteen tehtävä on kasvattaa. Käyttäytymisen ja tapojen muutos vaatii pitkäjänteistä työtä. Mitä sä haluat ja miksi?
6. Aseta sopivat tavoitteet. Aseta jokaiselle pienelle tavoitteelle palkinto. Olet sen ansainnut.
7. Tseppaa muita. Jokainen hymy palaa takaisin. Etsi syy iloon. Miksi liikkua? Miksi syödä säännöllisesti ruokarytmin mukaan? Miksi saat siitä nautintoa?
8. Voimamusiikki. Koskaan ei ole liian raskasta musiikkia. Esim Obama kuuntelee Eminemin Lose yourself kappaletta. Voimalausahdukset. Etsi tai luo omat.
9. Jos johonkin et pysty, et ole vielä valmis. Hyväksy se. Jos kaadut koko ajan, et osaa vielä kävellä. Ota avuksi kävelykärry. Jos sekään ei auta ja kaadut silti, konttaa tai ryömi. Tai kieri edes. Et voi juosta harjoittelematta maratonia. Mitä varmempi talon perusta, sitä varmemmin se kestää. Aikaa on. Mihin sinulla on kiire?
10. Kuvat. Mittanauha. Ja joo, vaaka. Aseta vuosi. Oikeestaan kaksi. Muista, et voi olla se vanha sinä enää. Hyväksy se. 80 kiloinen syö enemmän kuin 50 kiloinen.