Liikuntakeskus Lumo

Lahti

Aikataulut  |  Tuntiajanvaraus    facebook
Saksalankatu 6, 15100 Lahti    045 204 8171     asiakaspalvelu@lumolahti.fi

Haluatko tutustua Lumoon veloituksetta?

Otamme Sinuun yhteyttä pian!

Sykkeen nosto ja tanssi

LESMILLS BODYATTACK®

BODYATTACK keskittyy voiman, kunnon, nopeuden ja ketteryyden kehittämiseen. Treeneissä luodaan hyvää tunnelmaa ja haetaan yhtenäistä ryhmädynamiikkaa, jotta jokainen pysyy vauhdissa mukana.

Alussa lämmitellään, jolloin ohjaaja johtaa ryhmää isoilla ja yksinkertaisilla aerobisilla liikkeillä. Hiljalleen liikesarjojen ja liikkeiden valikoima kasvaa intensiivisemmäksi.

Ohjaaja vie ryhmänsä kohti kahta erillistä huipentumaa; erittäin voimakkaiden ja rankkojen huippujen jälkeen on aina palautumisvaihe, jossa keskitytään ensin ylävartaloon, sitten alavartaloon.

Treenien lopuksi on taas aika venytellä ja palautua hiljalleen. Tunnin kesto 45min/60min.

 

LESMILLS BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT on kamppailulajeihin perustuva kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily).

Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa. Tunnin kestio 45/60 min.

 

LESMILLS BODYSTEP®

BODYSTEP on vauhdikas 45 minuutin mittainen tunti, joka kohottaa tehokkaasti aerobista kuntoa. Tunnilla askelletaan laudalla vauhdikkaan ja mukaansatempaavan musiikin tahdissa.

Steppilaudan korkeutta säätämällä voit määrittää, kuinka rankka tunnista tulee.

 

ZUMBA®

Keskivartaloa muokkaava tanssitunti, jossa yhdistellään eri tanssilajeja, kuten cumbiaa, salsaa, sambaa ja reggaetonia. Tunnilla yhdistellään latino-rytmejä tämän hetken kuumimpiin tanssiaskeliin.

Energinen ja iloinen tunti, jonka aikana kulutat paljon kaloreita. Kesto 55 min.

 

IISI STEP (ei aikataulussa tällä hetkellä)

Tunti koostuu erilaisista helpoista askelsarjoista, jotka tehdään osaksi step-laudan päällä ja osittain ilman lautaa. Mitä korkeammalle asetat step-lautasi, sitä enemmän joutuvat jalkojen lihakset töihin ja syke nousee. Tunnin kesto 30min.