Liikuntakeskus Lumo

Lahti

Aikataulut  |  Tuntiajanvaraus    facebook
Saksalankatu 6, 15100 Lahti    045 204 8171     asiakaspalvelu@lumolahti.fi

Haluatko tutustua Lumoon veloituksetta?

Otamme Sinuun yhteyttä pian!

Spinning

 

Les Mills SPRINT

Les Mills SPRINT ei ole mikään perinteinen sisäpyöräilytunti, vaan pyörällä tehtävä 30 minuutin HIIT-treeni. Les Mills SPRINT tunnilla pääset haastamaan itsesi pyörän päällä. Tunnilla tehdään alkulämmittelyn ja loppujäähdyttelyn lisäksi kolme erilaista työosuutta, jotka jakautuvat vielä omiin osiinsa. Työosuuksissa keskitymme joko voimaan, nopeuteen tai tehoon ja valitsemme vastuksen tavoitteen mukaan.

 
Osallistumalla säännöllisesti Les Mills SPRINT tunnille voit saada kehosi polttamaan kaloreita enemmän ja pidempää, voit vaikuttaa kehosi rasvanpolttoon, hapenottokykyyn, verenpaineeseen, kolesteroliin ja voit parantaa jalkalihastesi voimatasoja. Suosittelemme tuntia sinulle, joka nautit kovatehoisista treeneistä, kuten Les Mills GRIT ja ATTACK tunneista.
 
 

SPINNING BASIC

Puolen tunnin helpohko sisäpyöräily soveltuu hyvin vasta-alkajille, mutta tarjoaa myöskin hyvän aerobisen treenin kokeneemmallekkin polkijalle. Tunti soveltuu hyvin myöskin lihaskuntotuntien kanssa yhdistettäväksi. Tunnin kesto 30min/40min.

 

SPINNING CARDIO 

Vauhtikestävyyttä tehokkaasti kehittävä tunti! Tällä tunnilla pääset haastamaan kuntosi tehokkaasti. Tunti soveltuu jo jonkin verran sisäpyöräilyä harrastaneille ja pidempää aerobista treeniä hakevalle. Tunnin kesto 40min/50min.

 

SPINNING HIIT (ei aikataulussa tällä hetkellä)

HIIT = Korkean intensiteetin intervalli harjoittelu. Nimensä mukaisesti tällä pyöräilytunnilla tehdään lyhyitä, mutta rankkoja sykkeen nostatuksia. Tarkoitus on luoda tehokas 30 minuutin mittainen pyöräilyharjoitus, jonka jälkeen rasvaa palaa kehossa vielä usean tunnin ajan. 

 

SPINNING-MUOKKAUS 

Etkö osannut päättää treenaatko lihaskuntoa, vai lähdetkö pyöräilemään? Nyt voit tehdä molemmat samalla tunnilla. 50 minuutin Sisäpyöräily-Muokkaus -tunti pitää sisällään sekä pyöräilyosuuksia, että toiminnallista lihaskuntoa.  

 

SPINNING-MARATONI

Sisäpyöräily-maratonissa pääset haastamaan itsesi ja kehittämään kestävyyskuntoasi. Kolmen- tai neljän tunnin mittaisia maratooneja järjestetään muutaman kuukauden välein asiakkaiden toiveiden mukaan. Muistathan tankata hyvin ennen polku-urakkaa ja sen aikana.